Απάντηση σε Επερώτηση για το Ειδικό... | | Εκτύπωση | |
Γράφει ο/η Αντώνιος Πρεντουλής | |
26.11.14 | |
Εάν παραγγέλλαμε σε κάποιον να δυσφημίσει το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο που λειτουργεί στην Άνω Κορακιάνα ειλικρινά δεν πιστεύω ότι θα έκανε τόσο καλή δουλειά. Ουσιαστικά έβαλε τα θεμέλια να απομακρυνθεί το σχολείο από το χωριό […εξαιρετικά σοβαρό θέμα είναι η τοποθεσία που βρίσκεται το σχολείο… είναι απαραίτητη συνολική παρέμβαση με τη μεταφορά του σχολείου σε κατάλληλο κτήριο σε κατάλληλη τοποθεσία].
Το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο στο χωριό μας, με τα όποια
μειονεκτήματα αναφέρουν οι κ.κ Βουλευτές, είναι πλέον ένα κομμάτι από τη ζωή
μας, η λειτουργία του δίνει ζωή στο χωριό μετριάζοντας και την απογοήτευση των
κατοίκων, από την απομάκρυνση του δημοτικού σχολείου που λειτουργούσε στο ίδιο
κτήριο. Ένα Σχολείο που μαζί με το Νηπιαγωγείο και τα πολιτιστικά δρώμενα της
Φιλαρμονικής κρατά το χωριό ζωντανό. Βέβαια δεν θα διαφωνήσω, καθόσον δεν είμαι και ειδικός, ότι χρειάζονται έργα, βελτιώσεις, επισκευές και αναπλάσεις των υπαρχόντων χώρων του κτηρίου για τη διευκόλυνση του έργου της εκπαίδευσης στο γυμνάσιο, αλλά να μην απομακρυνθεί από το χωριό αφού τα οφέλη είναι πολλαπλά. Εάν η άποψη μου βρίσκει και άλλους κατοίκους συμφώνους, παρακαλώ να μεριμνήσουν οι εκλεγμένοι σύμβουλοι του χωριού στις διοικήσεις του Δήμου και της Περιφέρειας, ώστε να αποσυρθεί άμεσα η επερώτηση και να υποβληθεί, αν απαιτείται, ύστερα από δημόσια διαβούλευση, νέα, με κατεύθυνση στη βελτίωση των υπαρχόντων υποδομών του κτηρίου και την παραμονή του Γυμνασίου στο χωριό. Επιπρόσθετα θα ήθελα να ερωτήσω: πώς προέκυψε η πρωτοβουλία των κ.κ Μωραΐτη (ΚΚΕ Αιτωλοακαρνανίας) και Καραθανασόπουλου (ΚΚΕ Αχαΐας); Πότε επισκέφθηκαν οι κ.κ βουλευτές το σχολείο και διαπίστωσαν τα προβλήματα που αναφέρουν; Υπήρχε πραγματογνώμων ή κάποιος ειδικός που τους συνόδευε ή είναι οι ίδιοι ειδικοί; Γιατί στην επερώτηση δεν υπάρχει η άποψη των κατοίκων του χωριού, στο κτήριο του οποίου στεγάζεται το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο; Αντώνης Πρεντουλής. |
< Προηγ. | Επόμ. > |
---|